DIGIT MASTER HÍRLEVÉL
FELIRATKOZÁS
Leiratkozás

VÁSÁRLÁS MENETE

Futárszolgálattal való szállítás esetén

A munkanapokon 14:00-ig leadott rendeléseket még aznap elküldjük futárszolgálatunkon keresztül.

Rendelés leadásának helye: info@digitmaster.eu

Rendelés tartalma:

  • számlázási név
  • számlázási cím
  • szállítási név (ha eltérő)
  • szállítási cím (ha eltérő)
  • adószám
  • kapcsolattartó neve és telefonszáma
  • cikkszám
  • termék megnevezése
  • darabszám
  • fizetési mód (utánvét, utalás, előre utalás)

Megrendelését minden esetben visszaigazoljuk.

 

 

Fizetési feltételek

Első megrendelőként

Első vásárlás alkalmával az alábbi két módon fizetheti ki megrendelése értékét:

Készpénzzel

Telephelyünkön történő vásárlás esetén készpénzzel fizethet.

Utánvéttel

A kézbesítés napján a számla végösszegét készpénzben kell a futárnak átadni. Az utánvét összegéről e-mailben tájékoztatjuk.

Előre utalással

A számlát e-mailen átküldjük és erre az e-mailre válaszként várjuk az utalási bizonylatot. Amennyiben a bizonylat munkanapokon 14:00-ig beérkezik, úgy a rendelést még aznap elküldjük Express One futárszolgálatunkon keresztül. A számla eredeti példánya a rendeléssel együtt feladásra kerül.

Már meglévő Vásárlóként

Ebben az esetben a megszokott fizetési módot alkalmazzuk.

 

Reklamációk kezelése

A megrendelés menete információit figyelembe véve elkerülhetők az esetleges reklamációk.

Árureklamáció

Reklamációs adatlapot az info@digitmaster.eu e-mail címen igényelhet. Ezt értelem szerűen kitöltve legyen szíves visszaküldeni. Amennyiben szükséges, mellékeljen fényképet az e-mailhez.

Számlareklamáció

A számlát mellékelve az info@digitmaster.eu e-mail címre legyen szíves megírni nekünk a reklamáció pontos okát.

Szállítási reklamáció

Szállítással kapcsolatban az futárszolgálatnál érdeklődhet.

 

Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk