Black Friday akció
DIGITMASTER HÍRLEVÉL
FELIRATKOZÁS
Leiratkozás

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

A Digitmaster Kft. szállítási feltételei

 

A csomagokat az futárszolgálat kézbesíti.

 

Csomagkövetés:  https://tracking.expressone.hu/

 

A kézbesítés általános szabályai

A szolgáltató a küldeményeket a feladó által megjelölt, a küldeményen, vagy annak kísérő okiratán feltüntetett címhelyen kézbesíti, kivéve, ha a felek megállapodása, illetve a küldemény címzettje ettől eltérően rendelkezik. Amennyiben a küldemény kézbesítése akadályba ütközik, a Express One futára az ügyfelet a címhelyen hagyott értesítő nyomtatványon (matrica) tájékoztatja az első kézbesítési kísérletről. A Express One az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén egy alkalommal azt ingyenesen megismétli.

A második sikertelen kézbesítést követően, ha a feladó másként nem rendelkezik, a küldeményt a fuvardíj kiegyenlítése mellett visszakézbesíti. Amennyiben a küldemény átadása - a címzett hibájából, illetve áruátvételi rendjéből adódóan - 15 percnél hosszabb várakozási idő elteltével sem valósul meg, úgy Express One mentesül a vállalt kézbesítési határidő alól. Raklapos küldemények esetén ahol nem megoldható a kézi, emberi erővel történő küldeménykézbesítés, ott a Címzett feladata a gépesített eszköz biztosításáról gondoskodni. A nem megfelelő címzés a szolgáltatót nem mentesíti a szolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségei teljesítésének megkísérlése alól, azonban a nem megfelelő cím miatti kézbesíthetetlenség esetén a szolgáltató mentesül a kártérítési kötelezettség alól. A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.

 

Az átvétel elismerése

A küldemény átvételét az átvevő a kézbesítő okiraton (delivery) a kézbesítés időpontjának feljegyzése után: – szervezet esetében az átvevő teljes nevének olvasható feltüntetésével, aláírásával, valamint a szervezet hivatalos pecsétjével; – magánszemély esetében az átvevő teljes nevének olvasható feltüntetésével, aláírásával, valamint személyi azonosítására alkalmas okmány számának feltüntetésével köteles elismerni. Ha magánszemélynek címzett küldemény átvételét nem a címzett ismeri el, az átvevő köteles a címzett és a közötte lévő kapcsolatot is jelezni. Az aláírás megtagadása esetén a szolgáltató a küldeményt – az ok feltüntetésével – visszaküldi a feladónak. Az írni nem tudó, a latin betűket nem ismerő, a vak, vagy egyéb, a fizikai állapotában beállott változás következtében írásában gátolt címzettnek szóló könyvelt küldeményt írni tudó nagykorú tanú jelenlétében kell kézbesíteni. A tanú – e minőségének feltüntetésével – a küldemény átadásakor a kézbesítő okiraton saját nevét írja alá. A tanú és a címzett személyazonosságát a kézbesítő előtt igazolni köteles. A kiskorú vagy cselekvőképességet kizáró gondnokság alatt álló személy részére érkezett küldeményt a címzett helyett a törvényes képviselőnek vagy a gondnoknak kézbesíti a szolgáltató. A törvényes képviselő vagy a gondnok e minőségét személyi igazolvánnyal, illetve jogerős hatósági határozattal, hatósági igazolvánnyal vagy hatósági bizonyítvánnyal igazolhatja. A címzett természetes személy elhalálozása, jogi személy, illetve jogi személyiség nélküli gazdasági társaság vagy egyéb szervezet megszűnése esetén a részére érkezett küldeményt a szolgáltató – az e tényekről történő tudomásszerzést követően – haladéktalanul visszaküldi a feladónak. 


Szállítási költség ára: 2190 Ft + Áfa-tól/ csomag, utánvét díj: 550 + Áfa/rendelés

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket egy fontos változásról, amelyet 2023.07.01-től vezetünk be az utánvétes fizetések tekintetében.

A július elsejétől életbe lépő változtatás értelmében minden utánvét esetén, amelynek összege meghaladja a 300.000 Ft-ot, kizárólag bankkártyás fizetési mód lesz elérhető a címzettek számára. Ez azt jelenti,  hogy ezen nagyobb összegű utánvétek kifizetéséhez a címzetteknek rendelkezniük kell érvényes bankkártyával.

Ugyanakkor szeretnénk hangsúlyozni, hogy a bankkártyával történő fizetési határ továbbra is 1 millió Ft marad.

 

Visszaigazolás: a beérkezett rendelések feldolgozása után visszaigazoló emailben tájékoztatjuk Önöket:

-utánvétes fizetés esetén, az utánvét összegéről

-a csomag mennyiségről

-esetlegesen felmerülő termékinformációról

-a feladás idejéről

 

A termékek átvételére az alábbi lehetőségek vannak:
- Személyes áruátvétel telephelyünkön: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út. 44.
- Házhoz szállítás  (A szállítási költséget a kollégánk a vásárlás után igazolja vissza)

-Lehetőség van, hogy az Ön által küldött futárcég nálunk átvegye termékeit (a számla előreutalása után)
- *Raklapos szállítás   futárszolgálatnál . Kérjük ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot: info@digitmaster.hu
* érdeklődni kell, hogy mely településeken megoldható


Szállítási határidők:
szállítás esetén maximum 2 munkanap. 1 munkanap jellemző és ünnepek alatt előfordulhat 2-3 munkanap.
- Személyes átvétel és szállítás esetében is az ügyintéző kollégánk igazolja vissza az átvételi időt.

Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:
Ha az   láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:
1. A futártól kérni kell kárjegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült dobozról. 
2. Ha a sérülést később vették észre (és a csomag tartalma károsodott) akkor az átvétel időpontjától számított 3 nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát az ügyfélszolgálatának. A megoldásban a Digitmaster Kft. kollégái szívesen segítenek de a bejelentésnek 3 napon belül meg kell történnie, ellenkező esetben az semmilyen felelősséget nem vállal az esetleges károkért.


Fizetés az Ön által meghatározottak alapján:
Utánvéttel - fizetés a futártól való átvételkor

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a termékeken észlelt esetleges sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Trans-o-flex csomagok utánvét költsége: (szállítási költség feletti díj)

1.000.000 Ft -ig az utánvét költsége 550 Ft + Áfa

Amennyiben nem élnek a kiszállítás lehetőségével, cégünknél személyes átvétel is lehetséges vagy küldhetnek saját futárt is!

Személyes átvétel nyitvatartási időben lehetséges:

Hétfő-Csütörtök: 8:00-16:30-ig

Péntek: 8:00-15:00-ig.

 

 

KARÁCSONYI SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Értesítést kaptunk az Express One-tól a karácsonyi időszak alatti szállítási időkről: 

"Annak ellenére, hogy a küldemények feldolgozása folyamatos és kollégáink minden tőlük telhetőt megtesznek, a szektorunkat sújtó munkaerőhiánynak és a megnövekedett címszámnak köszönhetően Budapesten és az agglomerációban 2-3 munkanapos csúszással tudjuk a kézbesítéseket garantálni. Törekvéseink ellenére azonban előfordulhat, hogy a december 17.-e után feladott küldemények kiszállítása csak a két ünnep között valósul meg." - Express One

 Kérjük tervezzenek több napos kiszállítással és ennek tudatában adják le rendeléseiket!

Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk