Futárszolgálattal való szállítás esetén
Amikor kézhez kapják a csomagokat, kérjük nézzék át alaposan, hogy van-e sérülés a dobozon.
Ha sérült, ne engedjék a futárt elmenni és töltsék ki a KÁRFELVÉTELI JEGYZŐKÖNYVET, ha esetleg nem lenne a futárnál ilyen dokumentum. Töltse le INENN.
A munkanapokon 14:00-ig leadott rendeléseket még aznap elküldjük futárszolgálatunkon keresztül.
Rendelés leadásának helye: info@digitmaster.eu
Rendelés tartalma:
- számlázási név
- számlázási cím
- szállítási név (ha eltérő)
- szállítási cím (ha eltérő)
- adószám
- kapcsolattartó neve és telefonszáma
- cikkszám
- termék megnevezése
- darabszám
- fizetési mód (utánvét, utalás, előre utalás)
Megrendelését minden esetben visszaigazoljuk.
Fizetési feltételek
Első megrendelőként
Első vásárlás alkalmával az alábbi két módon fizetheti ki megrendelése értékét:
Készpénzzel
Telephelyünkön történő vásárlás esetén készpénzzel fizethet.
Utánvéttel
A kézbesítés napján a számla végösszegét készpénzben kell a futárnak átadni. Az utánvét összegéről e-mailben tájékoztatjuk.
Előre utalással
A számlát e-mailen átküldjük és erre az e-mailre válaszként várjuk az utalási bizonylatot. Amennyiben a bizonylat munkanapokon 14:00-ig beérkezik, úgy a rendelést még aznap elküldjük Express One futárszolgálatunkon keresztül. A számla eredeti példánya a rendeléssel együtt feladásra kerül.
Már meglévő Vásárlóként
Ebben az esetben a megszokott fizetési módot alkalmazzuk.
Reklamációk kezelése
A megrendelés menete információit figyelembe véve elkerülhetők az esetleges reklamációk.
Árureklamáció
Kérjük írjon a info@digitmaster.eu e-mail címre fényképpel együtt.
Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:
Ha az láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot
szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:
1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült
dobozról.
2. Ha a sérülést később vették észre (és a csomag tartalma károsodott) akkor az
átvétel időpontjától számított 3 nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát
az ügyfélszolgálatának. A megoldásban a Digitmaster Kft. kollégái
szívesen segítenek de a bejelentésnek 3 napon belül meg kell történnie, ellenkező
esetben az semmilyen felelősséget nem vállal az esetleges károkért.
Számlareklamáció
A számlát mellékelve az info@digitmaster.eu e-mail címre legyen szíves megírni nekünk a reklamáció pontos okát.
Szállítási reklamáció
Szállítással kapcsolatban az futárszolgálatnál érdeklődhet.