Futárszolgálattal való szállítás esetén
Amikor kézhez kapják a csomagokat, kérjük nézzék át alaposan, hogy van-e sérülés a dobozon.
Ha sérült, ne engedjék a futárt elmenni és töltsék ki a KÁRFELVÉTELI JEGYZŐKÖNYVET, ha esetleg nem lenne a futárnál ilyen dokumentum. Töltse le INNEN.
csomagkövetés: https://tracking.expressone.hu/
Rendelés leadásának helye: www.digitmaster.hu webáruházában, ha bármilyen kérdésük van keressenek az info@digitmaster.eu e-mail címen.
Rendelés tartalma:
- számlázási név
- számlázási cím
- szállítási név (ha eltérő)
- szállítási cím (ha eltérő)
- adószám (ha cég
- kapcsolattartó neve és telefonszáma
- cikkszám
- termék megnevezése
- darabszám
- fizetési mód (utánvét, utalás, előre utalás)
Megrendelését minden esetben visszaigazoljuk.
Fizetési feltételek
Az alábbi fizetési módokon fizetheti ki megrendelése értékét:
Készpénzzel /Bankkártyával
Telephelyünkön történő vásárlás esetén készpénzzel / bankkártyával fizethet.
Utánvéttel
A kézbesítés napján a számla végösszegét készpénzben kell a futárnak átadni. Az utánvét összegéről e-mailben tájékoztatjuk.
Előre utalással
A proforma számlát e-mailben átküldjük és erre az e-mailre válaszként várjuk a befizetésről szóló bizonylatot. Amennyiben a bizonylat munkanapokon 14:00-ig beérkezik, úgy a rendelést még aznap elküldjük Express One futárszolgálatunkon keresztül. A számla eredeti példánya a rendeléssel együtt feladásra kerül.
Már meglévő Vásárlóként
Ebben az esetben a megszokott fizetési módot alkalmazzuk.
Reklamációk kezelése
Árureklamáció
Reklamáció felmerülése esetén, kérjük töltse ki az alábbi bejelentő lapot a kézhez vételtől számított 3 napon belül. Kollegáink felveszik Önnel a kapcsolatot mihamarabb. Köszönjük együttműködésüket!
Reklamáció bejelentő űrlap
A megrendelés menete információit figyelembe véve elkerülhetők az esetleges reklamációk.
Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:
Szállítási költség: 1.980 Ft+Áfa/csomag (2022.07.01-től)
Utánvét költség: 550 Ft+Áfa/rendelés (2022.07.01-től)
Bögre rendelés esetén 1 csomagban maximum 36 darab bögrét tudunk küldeni 1 szállítási költséggel.
Ha az láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:
1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült
dobozról.
2. Ha a sérülést később vették észre (és a csomag tartalma károsodott) akkor az átvétel időpontjától számított 3 nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát az ügyfélszolgálatának.
A megoldásban a Digitmaster Kft. kollégái szívesen segítenek, de a bejelentésnek 3 napon belül meg kell történnie, ellenkező
esetben az semmilyen felelősséget nem vállal az esetleges károkért.
Számlareklamáció
A számlát mellékelve az info@digitmaster.eu e-mail címre legyen szíves megírni nekünk a reklamáció pontos okát.
Szállítási reklamáció
Szállítással kapcsolatban az futárszolgálatnál érdeklődhet.