DIGITMASTER HÍRLEVÉL
FELIRATKOZÁS
Leiratkozás

VÁSÁRLÁS MENETE

Futárszolgálattal való szállítás esetén

 

Amikor kézhez kapják a csomagokat, kérjük nézzék át alaposan, hogy van-e sérülés a dobozon. 

Ha sérült, ne engedjék a futárt elmenni és töltsék ki a KÁRFELVÉTELI JEGYZŐKÖNYVET, ha esetleg nem lenne a futárnál ilyen dokumentum. Töltse le INNEN.

 

Rendelés leadásának helye: www.digitmaster.hu webáruházában, ha bármilyen kérdésük van keressenek az info@digitmaster.eu e-mail címen.

 

Rendelés tartalma:

  • számlázási név
  • számlázási cím
  • szállítási név (ha eltérő)
  • szállítási cím (ha eltérő)
  • adószám (ha cég
  • kapcsolattartó neve és telefonszáma
  • cikkszám
  • termék megnevezése
  • darabszám
  • fizetési mód (utánvét, utalás, előre utalás)

 

Megrendelését minden esetben visszaigazoljuk.

 

 

Fizetési feltételek

Első megrendelőként

Első vásárlás alkalmával az alábbi két módon fizetheti ki megrendelése értékét:

Készpénzzel

Telephelyünkön történő vásárlás esetén készpénzzel fizethet.

Utánvéttel

A kézbesítés napján a számla végösszegét készpénzben kell a futárnak átadni. Az utánvét összegéről e-mailben tájékoztatjuk.

Előre utalással

A számlát e-mailen átküldjük és erre az e-mailre válaszként várjuk az utalási bizonylatot. Amennyiben a bizonylat munkanapokon 14:00-ig beérkezik, úgy a rendelést még aznap elküldjük Express One futárszolgálatunkon keresztül. A számla eredeti példánya a rendeléssel együtt feladásra kerül.

Már meglévő Vásárlóként

Ebben az esetben a megszokott fizetési módot alkalmazzuk.

 

Reklamációk kezelése

 

Árureklamáció

Reklamáció felmerülése esetén, kérjük töltse ki az alábbi bejelentő lapot a kézhez vételtől számított 3 napon belül. Kollegáink felveszik Önnel a kapcsolatot mihamarabb. Köszönjük együttműködésüket! 

 


Reklamáció bejelentő űrlap

 

A megrendelés menete információit figyelembe véve elkerülhetők az esetleges reklamációk.

 

Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:

 

Szállítási költség: 1.980 Ft+Áfa/csomag  (2022.07.01-től)

Utánvét költség: 550 Ft+Áfa/rendelés (2022.07.01-től)

Bögre rendelés esetén 1 csomagban maximum 36 darab bögrét tudunk küldeni.
Ha az  láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:
1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült
dobozról.
2. Ha a sérülést később vették észre (és a csomag tartalma károsodott) akkor az átvétel időpontjától számított 3 nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát az ügyfélszolgálatának.

 

A megoldásban a Digitmaster Kft. kollégái szívesen segítenek, de a bejelentésnek 3 napon belül meg kell történnie, ellenkező
esetben az semmilyen felelősséget nem vállal az esetleges károkért.

 

Számlareklamáció

A számlát mellékelve az info@digitmaster.eu e-mail címre legyen szíves megírni nekünk a reklamáció pontos okát.

 

Szállítási reklamáció

Szállítással kapcsolatban az futárszolgálatnál érdeklődhet.

 

Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk