Futárszolgálattal való szállítás esetén
Amikor kézhez kapják a csomagokat, kérjük nézzék át alaposan, hogy van-e sérülés a dobozon.
Ha sérült, ne engedjék a futárt elmenni és töltsék ki a KÁRFELVÉTELI JEGYZŐKÖNYVET, ha esetleg nem lenne a futárnál ilyen dokumentum. Töltse le INNEN.
csomagkövetés: https://tracking.expressone.hu/
Rendelés leadásának helye: www.digitmaster.hu webáruházában, ha bármilyen kérdésük van keressenek az info@digitmaster.eu e-mail címen.
Rendelés tartalma:
- számlázási név
- számlázási cím
- szállítási név (ha eltérő)
- szállítási cím (ha eltérő)
- adószám (ha cég
- kapcsolattartó neve és telefonszáma
- cikkszám
- termék megnevezése
- darabszám
- fizetési mód (utánvét, utalás, előre utalás)
Megrendelését minden esetben visszaigazoljuk.
Fizetési feltételek
Az alábbi fizetési módokon fizetheti ki megrendelése értékét:
Készpénzzel /Bankkártyával
Telephelyünkön történő vásárlás esetén készpénzzel / bankkártyával fizethet.
Utánvéttel
A kézbesítés napján a számla végösszegét készpénzben kell a futárnak átadni. Az utánvét összegéről e-mailben tájékoztatjuk.
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket egy fontos változásról, amelyet 2023.07.01-től vezetünk be az utánvétes fizetések tekintetében.
A július elsejétől életbe lépő változtatás értelmében minden utánvét esetén, amelynek összege meghaladja a 300.000 Ft-ot, kizárólag bankkártyás fizetési mód lesz elérhető a címzettek számára. Ez azt jelenti, hogy ezen nagyobb összegű utánvétek kifizetéséhez a címzetteknek rendelkezniük kell érvényes bankkártyával.
Ugyanakkor szeretnénk hangsúlyozni, hogy a bankkártyával történő fizetési határ továbbra is 1 millió Ft marad.
Előre utalással
A proforma számlát e-mailben átküldjük és erre az e-mailre válaszként várjuk a befizetésről szóló bizonylatot. Amennyiben a bizonylat munkanapokon 14:00-ig beérkezik, úgy a rendelést még aznap elküldjük Express One futárszolgálatunkon keresztül. A számla eredeti példánya a rendeléssel együtt feladásra kerül.
Már meglévő Vásárlóként
Ebben az esetben a megszokott fizetési módot alkalmazzuk.
Reklamációk kezelése
Árureklamáció
Áruátvételkor kérjük minden esetben ellenőrízze a termékek mennyiségét és minőségét!
Ha hiányosságot vagy hibát észlel, kérjük 3 munkanapon belül jelezze írásban elérhetőségünkön: info@digitmaster.eu vagy a ,,Reklamáció bejelentő űrlapon"
Ne használja fel/üzemelje be az átvett terméket!
Kérjük töltse ki az alábbi bejelentő lapot. Kollegáink felveszik Önnel a kapcsolatot mihamarabb.
Köszönjük együttműködésüket!
Reklamáció bejelentő űrlap
A megrendelés menete információit figyelembe véve elkerülhetők az esetleges reklamációk.
Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:
Szállítási költség: 2190 Ft+Áfa-tól/csomag (2024.03.15-től)
Utánvét költség: 550 Ft+Áfa/rendelés
Bögre rendelés esetén 1 csomagban maximum 36 darab bögrét tudunk küldeni 1 szállítási költséggel.
Ha az láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:
1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült
dobozról.
2. Ha a sérülést később vették észre (és a csomag tartalma károsodott) akkor az átvétel időpontjától számított 3 nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát a email-ben az info@digitmaster.eu címre.
A megoldásban a Digitmaster Kft. kollégái szívesen segítenek, de a bejelentésnek 3 napon belül meg kell történnie, ellenkező
esetben az semmilyen felelősséget nem vállal az esetleges károkért.
Számlareklamáció
A számlát mellékelve az info@digitmaster.eu e-mail címre legyen szíves megírni nekünk a reklamáció pontos okát.
Szállítási reklamáció
Szállítással kapcsolatban az futárszolgálatnál érdeklődhet.