Black Friday akció
DIGITMASTER HÍRLEVÉL
FELIRATKOZÁS
Leiratkozás

VÁSÁRLÁS MENETE

Futárszolgálattal való szállítás esetén

 

Amikor kézhez kapják a csomagokat, kérjük nézzék át alaposan, hogy van-e sérülés a dobozon. 

Ha sérült, ne engedjék a futárt elmenni és töltsék ki a KÁRFELVÉTELI JEGYZŐKÖNYVET, ha esetleg nem lenne a futárnál ilyen dokumentum. Töltse le INNEN.

 

  csomagkövetés:  https://tracking.expressone.hu/

 

 

Rendelés leadásának helye: www.digitmaster.hu webáruházában, ha bármilyen kérdésük van keressenek az info@digitmaster.eu e-mail címen.

 

Rendelés tartalma:

  • számlázási név
  • számlázási cím
  • szállítási név (ha eltérő)
  • szállítási cím (ha eltérő)
  • adószám (ha cég
  • kapcsolattartó neve és telefonszáma
  • cikkszám
  • termék megnevezése
  • darabszám
  • fizetési mód (utánvét, utalás, előre utalás)

 

Megrendelését minden esetben visszaigazoljuk.

 

 

Fizetési feltételek

 

Az alábbi fizetési módokon fizetheti ki megrendelése értékét:

Készpénzzel /Bankkártyával

Telephelyünkön történő vásárlás esetén készpénzzel / bankkártyával fizethet.

Utánvéttel

A kézbesítés napján a számla végösszegét készpénzben kell a futárnak átadni. Az utánvét összegéről e-mailben tájékoztatjuk.

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket egy fontos változásról, amelyet 2023.07.01-től vezetünk be az utánvétes fizetések tekintetében.

A július elsejétől életbe lépő változtatás értelmében minden utánvét esetén, amelynek összege meghaladja a 300.000 Ft-ot, kizárólag bankkártyás fizetési mód lesz elérhető a címzettek számára. Ez azt jelenti,  hogy ezen nagyobb összegű utánvétek kifizetéséhez a címzetteknek rendelkezniük kell érvényes bankkártyával.

Ugyanakkor szeretnénk hangsúlyozni, hogy a bankkártyával történő fizetési határ továbbra is 1 millió Ft marad.

Előre utalással

A proforma számlát e-mailben átküldjük és erre az e-mailre válaszként várjuk a befizetésről szóló bizonylatot. Amennyiben a bizonylat munkanapokon 14:00-ig beérkezik, úgy a rendelést még aznap elküldjük Express One futárszolgálatunkon keresztül. A számla eredeti példánya a rendeléssel együtt feladásra kerül.

Már meglévő Vásárlóként

Ebben az esetben a megszokott fizetési módot alkalmazzuk.

 

Reklamációk kezelése

 

Árureklamáció

Áruátvételkor kérjük minden esetben ellenőrízze a termékek mennyiségét és minőségét!

Ha hiányosságot vagy hibát észlel, kérjük 3 munkanapon belül jelezze írásban elérhetőségünkön: info@digitmaster.eu vagy a ,,Reklamáció bejelentő űrlapon"

Ne használja fel/üzemelje be az átvett terméket!

Kérjük töltse ki az alábbi bejelentő lapot. Kollegáink felveszik Önnel a kapcsolatot mihamarabb.

Köszönjük együttműködésüket! 

 


Reklamáció bejelentő űrlap

 

A megrendelés menete információit figyelembe véve elkerülhetők az esetleges reklamációk.

 

Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:

 

Szállítási költség: 2190 Ft+Áfa-tól/csomag  (2024.03.15-től)

Utánvét költség: 550 Ft+Áfa/rendelés 

Bögre rendelés esetén 1 csomagban maximum 36 darab bögrét tudunk küldeni 1 szállítási költséggel.
Ha az  láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:
1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült
dobozról.
2. Ha a sérülést később vették észre (és a csomag tartalma károsodott) akkor az átvétel időpontjától számított 3 nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát a email-ben az info@digitmaster.eu címre.

 

A megoldásban a Digitmaster Kft. kollégái szívesen segítenek, de a bejelentésnek 3 napon belül meg kell történnie, ellenkező
esetben az semmilyen felelősséget nem vállal az esetleges károkért.

 

Számlareklamáció

A számlát mellékelve az info@digitmaster.eu e-mail címre legyen szíves megírni nekünk a reklamáció pontos okát.

 

Szállítási reklamáció

Szállítással kapcsolatban az futárszolgálatnál érdeklődhet.

 

Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk